1.07.2020

Komunikacja i budowanie relacji – podnosimy swoje kwalifikacje w Akademii Menadżera

Pracownicy kancelarii w ostatnich dniach biorą udział w szkoleniach w ramach projektu Akademia Menadżera. Za nami warsztaty z „Efektywnej komunikacji i budowania relacji”, przed kadrą menadżerską natomiast dwudniowe szkolenie „Skuteczny lider – efektywny zespół”.

Komunikacja interpersonalna to proces, który zachodzi między ludźmi nieustannie, to wymiana informacji pomiędzy nadawcą komunikatu a jego odbiorcą. Wszyscy skutecznie komunikujący się równie dobrze potrafią słuchać, obserwować, mówić oraz zabiegać o osiągnięcie zrozumienia. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, że tzw. toksyny komunikacji, jak wycofanie, lekceważenie, obwinianie, które stosujemy, skuteczną komunikację zakłócają. Umiejętność słuchania, budowanie jasnego przekazu, empatia to z kolei cechy, które w procesie komunikacji dają nieocenione korzyści obu stronom. Podczas warsztatów poznawaliśmy też perspektywy innych i poszerzaliśmy własne, badaliśmy różne jakości współpracy spędzając razem czas.

Wszystko, o czym rozmawialiśmy i czego się nauczyliśmy mamy nadzieję skutecznie wdrażać w życie, nie tylko w komunikacji wewnętrznej, ale też w komunikacji z naszymi klientami, partnerami oraz bliskimi. Komunikacja i budowanie relacji ważne jest bowiem w każdym obszarze naszego życia, dlatego warto zwracać szczególną uwagę na sposób, w jaki odnosimy się do innych.

 

Realizacja szkoleń: Warsztat Rozwoju Agata Olszewska-Sarapata

Dziękujemy!

Autor artykułu:

WGP

Szukasz porady prawnej?

Zapraszamy do kontaktu!
Kredyty frankowe - Waloryzacja - Prawo zamówień publicznych - Zamówienia międzynarodowe - Projekty unijne