Specjalista ds. realizacji projektów (RPO, POWER)

Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. realizacji projektów (RPO, POWER)

Zadania:

  • zarządzanie projektem od strony merytorycznej i finansowej,
  • realizacja projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem,
  • nadzór nad zgodnością projektu z wnioskiem o dofinansowanie oraz zasadami realizacji projektów współfinansowanych z RPO / POWER,
  • przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji projektowej,
  • prowadzenie baz danych projektu,
  • realizacja działań projektowych, w tym rekrutacja uczestników i promocja projektu
  • bieżąca sprawozdawczość i monitoring finansowy projektu,
  • kompleksowe sporządzanie wniosków o płatność i prowadzenie ewidencji bieżących wydatków budżetowych w ramach projektu,
  • planowanie finansów i sporządzanie harmonogramów płatności,
  • sporządzanie umów z usługodawcami,
  • odbywanie wizyt monitoringowych i kontrolnych u uczestników projektu (poza biurem),
  • kontakt z Instytucją Pośredniczącą,
  • kontrolowanie pracy zespołu,
  • zapewnienie jakości projektu.

Wymagania:

  • min. 2 lata doświadczenia w koordynacji i rozliczaniu projektów POKL / RPO / PO WER
  • aktualna wiedza z zakresu funduszy UE, w szczególności wytycznych dotyczących realizacji projektów PO WER / RPO
  • wykształcenie wyższe
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobra znajomość MS Office i umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Wysoka kultura osobista, rzetelność oraz sumienność.

Oferujemy:

  • pracę na pełen etat
  • możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie swojego CV i listu motywacyjnego wraz z klauzulą zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres m.kamola@wgpr.pl.